zondag 15 mei 2011

Nieuw blogger

Hallo allemaal,

Ik ben een spik splinter nieuw blogger. Zo vaak heb ik genoten van jullie eigen blog's dat ik besloot om er zelf ook aan te beginnen. Alles is nog nieuw voor mij en ik moet nog wennen aan alle mogelijkheden.
Ik maak al kaarten vanaf 2004. Ik werd geopereerd en moest 6 weken daarna rusten. Wat te doen in die tijd ??? Ik ben naar een hobby winkel gegaan en dacht dat kaarten maken wel leuk zou zijn. Nou dat is een uit de hand gelopen hobby geworden waar ik ontzettend van geniet. Na een paar jaar te hebben genoten van allerlei beurzen ben ik de Hobbyboerderij tegen gekomen. Het hele ambiance van hun kraam stond mij aan en ik schreef mij in voor een cursus. Nu, zoveel jaren verder zit ik in de design team hiervan samen met een aantal ander talentvolle dames. Ik hoop van tijd tot tijd jullie te verblijden met een aantal voorbeelden van mijn kaarten. Ik hoop dat jullie er veel kijk plezier aan beleven en dat ik ook jullie kan inspireren met leuk ideetjes zoals iedereen dat voor mij hebben gedaan.

1 opmerking:

  1. Hoi Jolanda,
    Wat een prachtig blog pagina. Ik zal er vaak komen om te bekijken je schitterend kaarten. Veel succes.

    Groetjes van uit Australie
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen